Ved å gi firmagaver viser vi respekt og takknemlighet overfor våre lojale og trofaste kunder. Vi får vist at vi verdsetter dem og at vi ikke tar det gjensidige forholdet mellom oss selv og dem for gitt. Det er ikke nødvendigvis så altfor mye som skal til heller.

https://www.axonprofil.no/ finner du et sortiment bestående av nærmere 7.000 profilprodukter.

Få trykket på plass

Uansett hvilket produkt du har tenkt å gi i gave til dine samarbeidspartnere, anbefales det på det sterkeste å ha bedriftens logo påtrykt. På den måten sørger du for at bedriften din blir lagt merke til. Gir du for eksempel bort kulepenner eller kaffekrus som har navnet på din bedrift på seg, har du reklamert for deg selv på en ypperlig måte. De nevnte produktene er ganske vanlige å gi i firmagaver, ettersom krus og penner er noe de aller fleste har bruk for på en arbeidsplass.

På den måten blir det å gi slike små presanger en ypperlig investering. Gitt at gaven faller i smak blir kundene glade for en slik gest, og du får posisjonert firmaet ditt og bygget merkevaren. Man har veldig lite å tape på å dele ut firmagaver, og samtidig alt å vinne.

Gjør gaven personlig

Kaffekrus og kulepenner slår godt an som gaver, ettersom så å si alle, som sagt, kan ha glede av dem. Det går likevel an å tenke utenfor boksen og heller gjøre gaven mer spesifikk for de som skal motta den. Har du kunder som for eksempel selger sportsutstyr og/eller er svært aktive av seg, kan ryggsekker være en ideell gave. Alle liker tross alt gaver som viser at den som gir har tenkt på akkurat dem.

Online bør det være en smal sak å finne noe passende til de du skal forære gaver. Det er lov å gå for de mest populære og standardiserte gavene som passer for alle, dersom du ikke finner noe som har en direkte relevans til kundene dine. Det viktigste er at gaven er av god nok kvalitet og at du får reklamert for deg selv gjennom den. Les mer om gaver till kunder og representasjonskostnader her.